събота, 20 февруари 2010 г.

Мама готви с Google:)

Днес имаме празник - както каза малката ни дъщеря: "Честито ви женене". По случая ще ви почерпя с един чай от джинджифил:)





Действа много освежаващо, особено ако сте достатъчно ненормални като мен, за да станете в 6 да правите кроасанчета:) Та като стана въпрос за кроасаните, от известно време събирам кураж да ги направя т.е ровя в нета, търся рецепти, гледам филмчета, как се прави тестото и т.н. Това някак много естествено доведе до гениалното откритие на дребното (4 г), че мама готви много вкусно с Google:)
И така, въоръжена с лаптоп и Google, ободрена след чаша чай, съм готова за днешните кулинарни подвизи... или провали... все още не се знае:)))

Чай от джинджифил:

  • 2-3 кръгчета тънко нарязани колелца пресен джинджифил
  • 1 пръчица канела
  • 1 с.л мед
  • 1 резенче портокал

Джинджифила се залива с гореща вода и се оставя 1-2 минути да се запари и се добавят останалите съставки. Разбърквате, сядате пред компютъра и гугълствате, отпускате се пред телевизора (или още по- добре пред камината) или просто се наслаждавате на някоя хубава книга. С каквото и занимание да го гарнирате, във всички случаи ви осигурява няколко откраднати мига на спокойствие.





7 коментара:

  1. Честита ви годишнина, Лулу!
    Пожелавам ви още дълги години любов и разбирателство.

    Чайят изглежда много хубав и ароматен. Трябва го опитам :)
    А, и аз съм от тези ненормалните, дето стават да правят закуска рано сутрин :-D

    Хубав и много усмихнат неделан ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за пожеланията Тони:)))
    Най- после и аз да си намаля съмишлинек и да се успокоя, че поне не съм единствената със странни изкривявания по отношение на ранното ставане и готвенето:)

    ОтговорИзтриване
  3. ехеее, честито и от мен. И чакам кроасаните :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Мерси Лоис:) Кроасаните съм ги замислила с едни снимки от Париж:) Обащевам че до сряда ще се появят:)

    ОтговорИзтриване
  5. Задължително ще пробвам, обожавам чай!

    ОтговорИзтриване
  6. Ооо, значи си имам съмишленик:) У нас тази напитка е на почит:)

    ОтговорИзтриване
  7. Направо ще изтичам още сега да си спретна един такъв чай... Топло и арамоатно... Плени ме... :-)))
    PS Страхотен блог, радвам се че го открих... Lulu си е направила твърде скромно представяне за наслажденията за окото, стомаха и разбира се.. душата, които предлага..
    :-)

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...