събота, 14 май 2011 г.

Време за раздяла

Всяка история има начало и край. Тази вече приключва. Няма да ви разказвам за края, защото всеки завършек е ново начало. Ще ви я разкажа цялата, защото все пак Той го заслужава. Макар, че продължи почти 5 години, няма да говоря много. Просто ще ви  покажа.



Беше си любов от пръв поглед. В момента, в който го видях и знаех, че е за мен. Не се замислих, не се поколебах, просто исках да го имам за себе си. 


Началото не беше лесно. Толкова много му се радвах, но някак подхождах много плахо. Не го познавах, не знаех какви възможности има. Казах си, че е за малко. Просто ей така да пробваме заедно. И както обикновено се случва в такива ситуации - няма нищо по- постоянно от временното. Някак се влюбих. Даже и аз не разбрах как. Някак неусетно, но започнахме да ходим навсякъде заедно.

Споделяхме всички мигове


Странно, но благодарение на него успях да видя света по съвсем различен начин. Вече нямаше само черно и само бяло. Всичко се изпълни с толкова много цветове и различни гледни точки!


Заедно гледахме как растат децата






Заедно се разхождахме в държа


Можеше да гледаме капките с часове


Бяхме заедно в студа


Пързаляхме се заедно в снега



Споделяхме топлите моменти и мързеливите летни почивки...



.... щастливите мигове...


.... ревливите емоции...


Заедно празнувахме



Той не пропусна нито един рожден ден, нито един празник!




Заедно се радвахме на постиженията и успехите на децата


Поглеждайки към него, виждах техните отражения и колко прекрасни са станали!





Ех, и пътуванията! Къде ли не бяхме и какво ли не видяхме. Обикаляхме из улиците на Париж, пресичахме мостовете между Буда и Пеща, карахме колело в Амстердам, качихме се на Саграда Фамилия в Барселона, търкаляхме са на гръцките плажове, радвахме се на соленото крайбрежие на Анталия.




Ооо да и да не забравяме онова романтично и толкова красиво пътуване до Италия



Бях толкова щастлива!   И все пак нещо беше започнало да се променя. Той беше уморен, а аз не. Вече не можеше да смогне на темпото. Не можеше да отговори на всичките ми стремежи и непрестанното ми лутане и търсене на нещо. Все ми се струваше, че се бави, че закъснява, че не отговаря на желанията ми. И все пак аз още го харесвах. Толкова много се бях привързала към него, след цялото това време!


И тогава се появи другият. В една такава история винаги има друг... Зърнах го само веднъж. Но той беше толкова красив и неустоим. Личеше си, че е с възможности.  Знаех, че не трябва да го правя, но поисках да го  видя от близо. Започнах да мисля само за него. Нощем го сънувах. Денем не ми излизаше от главата. Толкова много го исках.... Нямаше да ми мине просто ей така. Знаех го! Това не беше хрема.


И тогава на мъжът ми му писна и просто ми каза "Виж к`во бе жена, айде вземи си го най- после тоя фотоапарат, че вече ми омръзна от това твоето скимтене!!! Аман!"
И така:) Днес след работа си го купих:)  След 5 години, най- после реших, че съм дорасла достатъчно, за да имам друг апарат, така че сега съм горд собственик на Pentax К5.  И забележете, този вече не е втора употреба. Купих си го съвсем новичък, опакован в кутийка. Дето се вика, още не съм му изпопукала балончетата от опаковката:) В момента свикваме един с друг, така че в близките месеци шедьоври не очаквайте.
Реших, че няма да продавам стария К100, макар че веднага се появиха мераклии (то само защото не знаят къде съм го влачила и какво съм му причинила). Мисля, че успях да извлека всичко от него. На компютъра имам стотици папки със снимки. Тези, които ви показах днес, може и да не се произведения на изкуството, не са най- популярните ни кадри, не са и най- добрите, но ми носят особени емоции и приятни спомени.
Така че мога спокойно да кажа: Миличък, честито ти пенсиониране, ти геройски изпълни своята мисия!

39 коментара:

  1. Ще ме разплачеш. Нека ти е честит Новият! Шедьоврите, като си те знаем, бързо-бързо ще завалят!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито! Нищо , че съм Канонски фен....пожелавам ти много нови безценни мигове, които да заснемеш!

    ОтговорИзтриване
  3. Абсолютно заслужена публикация за вярното другарче толкова години!!!
    Желая ти и новото да ти служи също толкова вярно и да ти е по-лесно с него Руми!
    Хайде на фокус и нека светлосилата бъде с теб :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Хаха, разбирам те прекрасно. Любовта към фотоапарата трудно може да се сравни с нещо друго :)) Да ти е честито новото другарче и да изживеете заедно още по-прекрасни моменти!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна връзка сте имали! Заслужена почит за него и честито за новия!

    ОтговорИзтриване
  6. Честито за новия! Старият беше прекрасен (аз като зрител :). Много щастливи и красиви мигове с новия! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Лулу, честито!
    Абе със старият такива красоти си направила, незнам какво ще се случи с новия....на слука!
    С усмивка
    Мария

    ОтговорИзтриване
  8. Нека е честит новия ти приятел Лулу:) Всики миг уловен от теб ми носи толкова много емоции, усмивки, приказки...затова нетърпеливо правя сутрешното си кафе, и надниквам през твоя обектив, който вижда света по толкова уникален начин:)

    ОтговорИзтриване
  9. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  10. Да си служите вярно и с новия, Лулу! Ама в какъв филм ме вкара като ти прочетох заглавието от блогрола........

    ОтговорИзтриване
  11. Готин разказ, да си го ползваш с удоволствие и да запечаташ много щастливи моменти :-)

    ОтговорИзтриване
  12. Честито да ти е новото другарче, Лулу! Снимките със стария апарат са прекрасни, с новия ще бъдат още по-...! Пожелавам ти много щастливи и незабравими мигове, които да запечаташ с новия!:-)))))

    ОтговорИзтриване
  13. Не знам за фотоапарата, но...публикацията ти е направо зашеметяваща!!! Толкова се вживях в нея!!!!Почти се разплаках....и този финал - облекчи душата ми! Браво на теб!Можеш да помислиш и за титлата - Майстор на късия разказ!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Както винаги ми достави голямо удоволствие да те прочета!

    ОтговорИзтриване
  15. Руми, честито! :))) Страхотен разказвач си :) И текст и картини, всичко е супер :)

    ОтговорИзтриване
  16. От самото начало разбрах, че става дума за негово величество апаратът на Лулу :-)
    Само че прочетох разказа ти със затаен дъх, не е истина колко увлекателно разказваш!
    Да ти е честита новата придобивка, пожелавам ви изживеете заедно прекрасни мигове, да пътувате, да се смеете, да запечатате най-красивите си спомени! :-)

    Хубав и усмихнат уикенд, Руми!

    ОтговорИзтриване
  17. Трудно е да облечеш в думи чувства, но ти го можеш, при това прекрасно, Руми! :)
    На фокус ти желая и очаквам безброй споделени емоции, пейзажи и вкусни рецепти!

    ОтговорИзтриване
  18. Поздравления за новата ти придобивка, дано запечатиш още красиви моменти и мигове...

    ОтговорИзтриване
  19. Пожелавам ти още по-силна връзка с новия любим. Че заедно достойно ще съхраните хубавите моменти, не се съмнявам. :)

    ОтговорИзтриване
  20. Руми, да запечаташ още толкова красиви и топли моменти с новия любим. Старият е бил толкова верен, много емоции и моменти сте изживяли заедно, така че заслужено си се оттегля.
    Поздравления за прекрасните и неустоими снимки, с които ни дари.

    ОтговорИзтриване
  21. Че ти още ли не си го изхвърлила този к100?
    Преди време пак го беше пуснала това същото?

    ОтговорИзтриване
  22. Lulu, наистина труднои е за раздяла с толкова добър и верен приятел :)
    Но новото ти предизвикателство е страхотно!
    До нови и още по-прекрасни шедьоври!

    ОтговорИзтриване
  23. Ай честито :))
    Още много красиви моменти да уловиш, тъй както си уловила голямото съкровище (двете малки съкровища са направени :)) Точно преди два дни подхвърлих на моето, че искам друг фотоапарат, а той ми рече:
    - За какво ти е? Ти и без друго не можеш да снимаш :)) И е прав!

    Публикацията ти е чудесна, както винаги :)

    ОтговорИзтриване
  24. Руми, да ти е честит новия апарат и да направиш още пъти по толкова, колкото със стария ти приятел :)
    Направо ме просълзи, а снимките ти са страхотни, защото са с дух, емоция и послание!

    ОтговорИзтриване
  25. Честит нов фотоапарат, Лулу! Да ти служи вярно, както и първият! Страхотни мигове си уловила с вече пенсионираният! :-)

    ОтговорИзтриване
  26. Предполагах, че става въпрос за новия ти фотоапарат, но въпреки това прочетох първо края и след тогава цялата история, за да съм спокойна, че наистина е за това, толкова си убедителна:)Сигурна съм, че и от новатя ти любов ще се родят такива прекрасни рожби, който го може, си го може!:)

    ОтговорИзтриване
  27. Честита камера, Руми! Сложни са тези наши взаимоотношения с любимата техника...с нетърпение очаквам да видя как ще се сработите. С талант като твоя, съмнение няма, че предстоят само шедьоври:)

    ОтговорИзтриване
  28. Ех Руми, пишеш прекрасно..., както винаги четох с удоволствие. Преди три седмици боравих с абсолютно идентичната ситуация и много подобен изстрадал на хиляди да не кажа стотици хиляди кадъра "ветеран" ... не съм си представяла, че тази ситуация може да бъде описана толкова яко!!! :))) А шедьоврите ще дойдат скоро...

    ОтговорИзтриване
  29. Много благодаря за хубавите пожелания! Ден 1 мина с победа за апарата:))))) Беше потресаващо:) Все едно за първи път снимам... И raw файловете не мога да си отваря, абе въобще кошмар, ама ще ми мине:)
    Lisanka, не само че не съм го изхвърлила, но няма и да го направя:) В крайна сметка не снима техниката, а задапаратното устройство:) Както има един лаф, фактът че си купих нов и по хубав апарат не ме направи добър фотограф, а само собственик на по- хубав и скъп апарат:)
    И не, не съм пускала подобен пост до сега. И се надявам скоро и да не го правя пак:)Поне не и докато не извлека всичко от възможностите на новия.

    ОтговорИзтриване
  30. Руми исках да пиша и по-рано но Блогър реши друго :-) Честита нова придобивка! Бъдете много щастливи заедно дъъъълги години :-)

    ОтговорИзтриване
  31. Лулу, честита ти придобивка, свиквайте бързо един с друг, за ни радваш с истории в кадър! Поздрави и щастлива нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  32. Тъкмо се стресирах, че си зарязала мъжа и ще трябва да гушка мен по цял ден :D Честита да ти е новата придобивка и скоро да видим снимки :)

    ОтговорИзтриване
  33. Лина, благодаря че се отби! И мен доста ме изнервиха проблемите с Блогър.
    Ваня, благодаря! Хубава седмица и на теб:)
    Яни, лошо ви се пише тогава:)

    ОтговорИзтриване
  34. Лулу, честит да е Новият! Чакам с нетърпение да видя още прекрасни снимки!
    Мога да кажа, че напълно споделям емоциите ти, защото наскоро и аз получих така дългоочакваният подарък :) И мога да кажа, че твоите снимки са една от причините толкова много да искам истински фотоапарат. Е, далече съм от мисълта, че ще ми се получат шедьоври, но важното човек да се стреми към съвършенството ;)

    ОтговорИзтриване
  35. Честита нова придобивка!
    Досега мълчаливо се наслаждавах на пуликациите ти, но не устоях на тази. Ако някой ден решиш да се разделиш с Него нареждам се на опашката от желаещи-за мен ще е чест да имам вещ с такава история.Продължавай да ни радваш!

    ОтговорИзтриване
  36. Хахаха, определено ме накара да се усмихна, като стигнах до последните редове, благодаря за което. Снимките са страхотни, но да се надяваме, че ще с новия ще вътвориш и по-големи магии. :) Честито.

    ОтговорИзтриване
  37. Лулу, честито. Прекрасен разказ. През цялото време бях със затаен дъх за новата емоция, която ще представиш. И се сетих, че е за вярното ти другарче - фотоапарата.
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  38. Невероятни снимки!
    Честит Нов! С много щастие да го ползваш :)

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...