събота, 27 октомври 2012 г.

Backstage

Сега, ако кажа че нямам никакво време,  ще прозвучи много наивно. Времето е разтегливо понятие и има навика да изтича, следвайки собствена логика. Разпилява се, просмуква се, завихря се и отлита като прах, отнесен от вятъра. Време има винаги. Въпросът е за какво. Моето напоследък отива за всяване на хаос в хаоса и много добре ми се получава. За да внеса финален щрих в объркването, поех няколко ангажимента за снимки и гостувания. Тези, които следят страницата на блога във Фейсбук, вече бяха надлежно информирани, за материала и снимките, които излязоха в Декор: http://www.idealendom.bg/



Бяха в течение и на ужаса, който изживях с фотосесиите на Яна и Йорданка Фъндъкова за два броя на сп. Всичко за жената



И за финал - участието ми в предаването на Ути Бъчваров по Канал 1 - Бързо, лесно, вкусно. Цялото гостуване може да го видите тук: http://www.uti.bg/show/videoDetail/id-151.html


Е, мисля че сега вече никой няма да ми повярва, ако въздъхна отегчено и си помрънкам на всеослушание, че времето напоследък не ми стига за нищо, освен работа. Няма да ви убеждавам:) Ще се огранича със споделянето на малко кадри "зад кулисите" и такива, които не попаднаха в публикациите.

Най- големият си кошмар изживях при снимките на Йорданка Фъндъкова.
Концепция: снимка за корицата на списанието.
Място: кметството


Личните ми впечатления от нея, са за изключително делови, мил и деликатен човек... който ненавижда да се снима. В съчетание с факта, че това ми беше първата (и подозирам последната) подобна фотосесия в живота, резултатът клонеше към пълна катастрофа.


Първо- както по- горе споменах, тя не обича да се снима и с огромно нетърпение чакаше да приключим
Второ - идеята ми да я снимам в коридорите на кметството беше обречена на пълен провал още с влизането. Много лоша светлина и никъде, където да мога да включа осветлението.


Ок, тази идея отпадна. Идея номер две да снимаме на работното място, също не се увенча с успех.


Вътре се подвизава дървена, леко соц ламперия.

Има приятно кожено диванче, но темата с него вече е силно експлоатирана от няколко други списания. Остава последна опция - на терасата. Мъничка, с климатик, който почти във всички случаи влиза в кадър и ужасен пек от обедното слънце. г-жа Фъндъкова се оказа с алергия към слънцето. Край на снимките. Кой каквото направил - направил. Поне тук е усмихната. Не и се случва често, като застане пред апарата.


Втората фотосесия за друг брой на същото списание, мина доста по- леко. Яна е слънчева и много чаровна. И доста търпелива:)


Концепцията: сесия тип фешън
Място: из центъра на София, но най- вече около Централна баня


Имам някакви "блестящи" идеи да снимам около фонтана там. Не работи. За сметка на това има стълби колкото искаш.



Експлоатирах ги до безобразие във всичките им варианти.





Ако не се лъжа се наложи да сменим 6 тоалета, което се случваше на доста импровизирани места. Но пък си имахме гримьорка:)

Най- любими ми станаха снимките за Декор.
Концепция: есенни снимки, които задължително да включват тикви и свещи. Една за корицата, другите за статията, която ме представя.
Място: дворът на леко порутена къща на Иван Асен.


Много тикви, разни фенери, свещички, цветенца, сухи листенца, люти чушки и ... две малки деца с огромно желание да си поиграят с всичко, което подредим.


Децата не би следвало да участват в кадъра. Обаче ги има на почти на всяка снимка - краченце, нахилена муцуна или само ръчичка, протегнала се да вземе най- важният детайл:)



В момента, в който дребосъците бяха укротени, а установката старателно подредена, от някъде се появиха група чичковци, които трябвало да оглеждат къщата, за да я реставрират. Именно техните крака фигурират на онази част от кадрите, където нямаше деца.


Но пък тиквите поне не мърдат и не се налага да се усмихват:)

36 коментара:

  1. Каква красота! И колко много! Беше фантастична за всички тези фотосесии, обаче грешно предвиждаш, че ти е последната сесия за корица, мила ми Лу. Не позна! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За корица няма да споря. Имам известни подозрения, че някой ще успее пак да ме замъкне да снимам публична личност - тип политик:) Не им е в кръвта това снимането и това си е:)

      Изтриване
  2. Не знаех,че кметицата е толкова чаровна!!!И фотогенична...Чудесни снимки,истинска наслада за окото и душата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На живо е в пъти по- интересна, на ти благодаря:)

      Изтриване
  3. Цялата ти публикация излъчва красота! С интерес изгледах и гостуването ти при Ути - научих нови и интересни неща, за което ти благодаря! Искрени поздравления!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Хаос ли казваш?Това е твоето усещане.За мен остава хармонията като резултат.
    Продължавай да правиш света около нас светъл, колоритен и вълнуващ.Така сивотата на ежедневието не ще ни наранява толкова .
    Всеки град/ и градоначалник/заслужава своята Лулу!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили благодаря ти! За съжаление мисля, че в къщи вече не са с никак хармонични усещания:)

      Изтриване
  5. Браво мила! Толкова се радвам за теб!Заслужаваш това!Трябва да изразиш таланта си,да го покажеш на всички ни.Иначе просто е грехота.Искрено те поздравявам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси Йоли! От твоята е уста звучи като огромно признание!

      Изтриване
  6. Много красиви снимки Лулу :)Разглеждам ги вече няколко пъти :)
    На Иван Асен има няколколко подобни къщи и се чудя къде ли си била :))))
    И сме се разминали :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Мащерке!
      Снимах в двора на къщата на Ран Босилек.

      Изтриване
  7. Супер фотосесия! Лулу, който си го може си го може - ти си от сериозно можещите! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, мерси, но със сигурност има много по- можещи от мен. Има още доста какво да се желае от снимките ми, но ако по някакъв начин носят хубаво настроени, пак съм доволна:)

      Изтриване
  8. Лулу, много хубави снимки! Тези с декора носят невероятно настроение. Според мен те чакат още доста фотосесии!

    Малко критика относно Фандъкова на балкона - според мен, не мога да съм сигурна дали си ползвала PS, лицето и или е отнесло малко повечко ретуш отколкото трябва или прекалено много грим, защото липсва текстура и изглежда твърде съвършено на фона на ръцете и да речем. Не изглежда естествено някак..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да така е. Ретуш почти няма, но грима беше предвиден за доста по- ниска осветеност и на терасата определено стои малко в повече.

      Изтриване
  9. Руми, незнам твоят ден колко часа е ... но определено изглежда 24 часа са твърде малко за теб :) Много добре ти се получава, нищо че си толкова самокритична, фото сесиите са супер! Възхищавам се на енергията, ентусиазма и креативността ти!
    Хубава неделя :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иве, както казах, времето е много относително понятие:) Добре известно е, че никога не ми стига за да оправя прането:)

      Изтриване
  10. Фотосесиите са страхотни! А есената е невероятна, толкова цвят и красота има в нея, не мога да си отделя очите от снимките!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Предполагам, че и там можеше по- добре да се справим, на още подхождам много аматьорски:)

      Изтриване
  11. И щефката ми смята, че като нямаме време, трябва да си го направим, но пък аз никак не съм склонна да си го правя за висене в офиса от тъмно до тъмно. Виж, за приятни идеи и по възможност още по-приятни реализации- на драго сърце го произвеждам в големи количества.
    На мен лично тиквената фотосесия най-много ми допада и предполагам е така, защото мисля, че там си в стихията си.
    Дано по-често те канят на подобни фотосесии, за да погледаме красота!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъх, за работата имам друга теория - щом не ти стига работното време, значи не си организираш нещата правилно:)
      Тиквената фотосесия наистина и на мен ми е най- на сърце и правилно си забелязала, че точно там се чувствам в стихията си.

      Изтриване
    2. "щом не ти стига работното време, значи не си организираш нещата правилно:)"

      :))) Как си личи, че си шеф вече :)

      Изтриване
    3. Нали! Този лаф си е добре известен от много време, ама до сега не вървеше да излизам с него:)

      Изтриване
  12. Лулу, страхотни снимки-както винаги! Благодаря за чудесното начало на деня!

    ОтговорИзтриване
  13. :) Страхотни снимки!
    Не знам как сте накарали г-жа Фандъкова да се усмихне така, но браво!!! Цялата сияе :)))
    Пожелавам Ви все така да "нямате време" и да ни представяте резултата толкова увлекателно.

    Успешна седимица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това с усмихването наистина беше много трудна задача:)

      Изтриване
  14. Ах - много готини изяви! Ама ти съвсем професионално се държиш пред камера - ще рече човек, че всеки ден водиш някое предавене! Много хубави неща си сътворила и не знам дали стреса ти е много или малко, но аз ти желая от все сърце все повече такива изяви...
    Хубава седмица, Руми!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам колко професионално изглеждам, ама ако знаеш колко се бях шашнала, направо няма да повярваш:)

      Изтриване
  15. Лулу, поздравявам те и за трите фотосесии + участието ти при Ути! Винаги ти се възхищавам на това, което правиш! А за твоят хаос, много хора могат само да мечтаят! :) Сега се връщам отново да разгледам красивите снимки!

    ОтговорИзтриване
  16. Руми, поздравявам те за участието ти при Ути, много ми хареса! Фотосесиите ти са чудесни! А в кметството никоя фотосесия не би била достатъчно добра, в предвид условията.

    ОтговорИзтриване
  17. Поздравления, Лулу! Ти си пример за това, че човек е щастлив и успява, когато следва мечтите си и предизвиква страховете си! Чудесни фотосесии!

    ОтговорИзтриване
  18. Направо ще се побъркам,ужасно,ама ужасно ми харесват снимките и всичко което правиш!
    Така зареждат снимките с добро настроение, че никой днес не може да ми го развали!

    Чудесна си!

    Поздарви,
    Ина

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...